Kotisivuissakin on eroja
Kyllä vain, sillä on merkitystä millaiset kotisivut kannattaa yritykselleen teetättää.
WebData Oy:n tekemissä sivustoissa ero on siinä, että emme käytä valmiita pohjia sivustoja suunniteltaessa, vaan suunnittelemme aina yksilölliset sivut yrityksen omat yksilölliset tarpeet huomioiden - viimeisimpiä teknisiä ratkaisuja hyödyntäen.
Hinta ja laatu kohdallaan
Moderni ja viimeistelty ulkoasu aina viimeisimpiä tekniikoita hyödyntäen - kilpailukykyiseen hintaan!
Kysy lisää »Monipuolisuus
Koodauspalvelu pystyy tuottamaan yksilölliset ratkaisut käden käänteessä!
Kysy lisää »Helppous
Kotisivut on helppo tilata. Kaikki palvelut toimitetaan aina ns. "avaimet käteen" palveluna.
Kysy lisää »Asiakastarina
KS Ikkunakalvot Oy
KS Ikkunakalvot Oy halusi parantaa myyntistrategiaansa, ja tästä syystä lisäsimme heidän markkinointipalettiinsa mukaan myös verkkomarkkinoinnin. Suunnittelimme edustavan ja toimivan sivuston, hakukoneoptimoimme sivuston niin, että se löytyy nyt useilla eri hakusanoilla heti ensimmäisenä Googlen hakutuloksissa ja koska yrityksen myyntiin vaikuttavat myös sesonkiajat, otimme käyttöön Google Ads mainoskampanjat myyntiä tehostamaan.
Oletko kiinnostunut kuulemaan, kuinka verkkosivustoa on mahdollista hyödyntää verkkomarkkinoinnissa?
Kuinka homma sitten käytännössä etenee?
Sivuston suunnittelusta pyritään tekemään asiakkaalle aina mutkaton ja miellyttävä kokemus. Projekti yleensä sisältää 4 eri vaihetta - Asiakkaan kanssa käydään projektin yksityiskohdat ja toiveet lävitse, tehdään suunnitelma, sen pohjalta demoversio ja lopuksi julkaistaan valmis sivusto.
Tarjous
Kaikki alkaa siitä, että klikkaat tähän, kuvailet hieman projektiasi ja pyydät samalla tarjouksen.
Suunnitelma
Kun olet hyväksynyt esitetyn suunnitelman ja tarjouksen, saat muutaman päivän kuluttua luonnoksen sivustosta.
Demo
Kun luonnos on viimeistelty, saat nähdä ensin demoversion sivustosta, jossa toimintaa voi vapaasti testata.
Valmis projekti
Kun olet todennut demoversion valmiiksi toiminnaltaan, tehdään sen pohjalta lopuksi valmis sivusto julkaistavaksi.
Asiakastarina
Muuramen Auto
Muuramen Auton vanha sivusto oli jo auttamattomasti vanhentunut, eikä käytännössä palvellut asiakkaita juuri millään tavalla. Projekti alkoi sivuston kokonaisvaltaisella uusimisella, johon samalla rakensimme Nettix-integraation, joka hakee ajoneuvojen tiedot Nettix:n rajapinnalta ja esittää ne selkeästi kävijälle. Lisäksi otimme käyttöön Google Ads kampanjat, lisäsimme mukaan paljon call-to-action toimintoja sekä chatin.
Haluaisitko lisätietoja kuinka yrityksenne pystyisi paremmin hyödyntämään verkkonäkyvyyttä kotisivujen avulla?